Hayatımda Neler Değişti? Geri Döndüm!

Artık tesettürlü değilim. Zaten hiç tam anlamıyla olamamıştım ama bundan utanmıyorum. Detaylardan başka bir yazıda bahsederim.

Erasmus+ projesiyle Almanya’dan Alexandra adında bir kız bize geldi ve 5 gün aynı odada uyuduk. Benim için harika bir haftaydı, ve şimdi hayallerimden biri gerçekleşiyor; yurtdışına çıkmak! Nisan sonunda Yunanistan’a gidiyorum Allah’ın izniyle. Bunlardan da bir başka yazıda bahsetmek üzere şimdilik kısa kesiyorum.

Sherlock Holmes’a duyduğum hayranlığı Benedict Cumberbatch’e de duyduğumdan, bana fazlasıyla ilham vermesine şaşırmamışsınızdır. Oyunculuğu, kişiliği, hayatı, her şeyiyle mükemmel olur mu bir insan? İdolüm, bunu samimiyetle söylüyorum. Ve tiyatro kursuna başlamamın sebebi de çoğunlukla o diyebilirim.

Hocamız Mehmet Karaosmanoğlu. Kendisi İBB Şehir Tiyatroları müdür yardımcısı, yanlış hatırlamıyorsam. Onun gibi değerli birinden eğitim aldığım için çok şanslı hissediyorum. İki hafta önce anlatıcı rolü yaptığım oyunumuzu oynadık, ve hayatımın en heyecanlı günlerinden biriydi. Sıradaki oyunu iple çekiyorum! Kurs bittiğinde bu dalda ilerlemek istiyorum.

Afişimiz.

Keman kursuna okulumda devam ediyorum. İki aydır çalışmadığım için kendime öfkeliyim…

Açıldığımdan beri öylesine değişim ki. Hayata bakış açım, benliğim değişti. Daha iyi, daha mutlu bir insanım artık. O eski halimden eser yok şimdi. 🙂

Umarım hayat hepimize gülümser. Sevgiyle kalın!

Leave a comment